دلنوشته
دلنوشته
گفت مرا دوست داری یا زندگی را؟ گفتم زندگی را، قهر کرد و رفت و ندانست که تمام زندگیم بود


داستان ارسالی (عشق دلشکسته)

19سالم بودکه تويه سايت آيکون سايت يه چت روموديدم وازسذکنجکاوي روش کليک کردم که اي کاش دستم ميشکست وهيچوقت اينکارو نمي کردم

تاچند مدت کارم شده بود همين.......ازهرفرصتي واسه چت کردن تواون سايت استفاده ميکردم معتادش شده بودم باخيلي ها آشنا شده بودم وباهاشون گپ ميزدم تا يه روزکه يکي بانيک پدرام بهم پيغام داد

خيلي باهم چت کرديم هرروزبه خاطرش ميرفتم توچت وفقط باخودش چت ميکردم چون خودش اينطوري خواسته بود ومنم که انقدروابستش شده بودم به حرفاش گوش ميکردم

بعديه مدتي که باهم تلفني ام حرف ميزديم وهردقيقه به هم اس ام اس ميداديم عکسمونو واسه هم فرستاديم وقتي عکسشو ديدم بيشترعاشقش شدم خيلي خوشتيپوقيافه بود

چشماش ديوونم کرده بودسبزودلفريب بود ميگفت25 سالشه...خيلي دلم ميخواست ببينمش تااينکه قرارشدبيادتاهموببينيم آخه هرکدوممون واسه يه شهربوديم

بالاخره اومدخيلي بااون عکسش فرق داشت انگاريه10سالي بزرگترازاون چيزي که خودش ميگفت امامن باتمام اين چيزادوسش داشتم آخه هموني بودکه هميشه آرزوشوداشتم

وتوفکرم بوداخلاقشودوست داشتم ازم خواستگاري کرده بود من بهش گفته بودم بايديکم بيشتر باهم آشناشيم تابتونيم بهترتصميم بگيريم اماته دلم راضي بود......

...اماسرنوشت به کامم نبود...نميدونم ازخوش شانسيم بوديابدشانسي!هنوز10دقيقه هم از کنارهم بودنمون نگذشته بود که گشت اومدو.....

خيلي واسم سخت بود تا بازداشتگاهم رفتم وخانوادمونم خبردارشدن واومدن هم خانواده من هم خانواده اون اما اونجا متوجه شدم که اون....زن داره آره اون زن داشت با2تابچه.

فهميدم که 25سالش نبود...35سالش بودنميتونستم درست فکرکنم ديوونه شده بودم واقعاعاشقش بودم امااون بهم دروغ گفت دلم مي خواست تاآخرعمرم باهاش باشم مال اون باشم .مال من باشه. اما...

تقديراينو نميخواست توخونوادم سرخورده شده بودم باوضع مالي نامناسبي که داشتم بايدجريمه هم به دادگاه پرداخت ميکردم اون رفت شهرشون ودادگاه هيچ کاري بااون نداشت

وهمه کاسه کوزه هاسرمن شکست بعداون خيلي باهام تماس گرفت وگفت خيلي دوستم داره وميخوادکه زن دومش بشم اما من نتونستم قبول کنم نمي تونستم با شرايطش کناربيام

ازش خواستم ديگه باهام تماس نگيره حالا من موندم وخاطراطي که از عشقم دارم ونميتونم کسي روجايگزين اون عشق کنم

وهرکسي هم که ازم خواستگاري ميکنه جواب ردبهش ميدم همه رو بااون مقايسه ميکنم وميبينم نميتونم کسي رو مثل اون دوست داشته باشم هنوزم بي نهايت عاشقشم و باتمام وجود عاشقشم...اماخيييييييييييييلي تنهام

ازتون خواهش ميکنم برام دعاکنيدکه بتونم فراموشش کنم!


نظرات شما عزیزان:

ssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
ساعت12:29---6 دی 1390


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:داستان,عاشقانه,غمگين,ارسالی ,دردناک,

|
 


سلام بر عاشقان ابدي

نازترین عکسهای ایرانی

 

اس ام اس
اس ام اس عاشقانه
اس ام اس متفرقه
عكس
عكس عاشقانه
عكس متفرقه
داستان
داستان متفرقه
داستان عاشقانه
نويسنده
آهنگ
متفرقه
روانشناسي عشق
اشعار عاشقانه
کارت پستال

 

محمد

 

هفته چهارم بهمن 1390
هفته سوم بهمن 1390
هفته دوم بهمن 1390
هفته اول بهمن 1390
هفته چهارم دی 1390
هفته سوم دی 1390
هفته دوم دی 1390

 

داستان ارسالی (عشق دلشکسته)
عکس های عاشقانه و احساسی
اس ام اس طنز
آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی از علی عبدالمالکی به نام حـتی با سه کیفیت
کارت پستال
آهنگ جديد و بسيار زيبای سهیل جامی به نام برگرد , با سه كيفيت
تاثیر بوس بر عشق
كارت پستال هاي عاشقانه
english love cards
متن اس ام اس های عاشقانه فوق العاده جدید
شعر های عاشقانه خاطره حیدری زاده
عكس هاي عاشقانه دیدنی زیبا
عكس هاي عاشقانه دیدنی
رهنمودهایی برای یک رابطه بادوام و عاشقانه بین همسران!
اس ام اس
عکس های بسیار زیبا و عاشقانه
آهنگ جديد و فوق العاده زيبای علیرضا روزگار به نام "جمعه" , با دو كيفيت
والپیپر و عکس های عاشقانه
روانشناسی : آیا شما قربانی یک عشق هستید ؟
عكس هاي عاشقانه
پیامک و جملات و اس ام اس عاشقانه و لاو داغ روز
عکس های زیبا و عاشقانه
عکس های زیبای رمانتیکی
یه عالمه شعر و متن عاشقانه واسه اونا که عاشقن
روانشناسي
اس ام اس روز کارگر
اس ام اس ویژه روز معلم اردیبهشت ماه ۹۰
اس ام اس جدید ابراز علاقه اردیبهشت ۹۰
20 راه برای تشخیص عشق واقعی
داستان عاشقانه و غمگین “اثبات عشق”
خصوصیات یک عاشق واقعی …!!!
سلام

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دلنوشته و آدرس del-neveshte.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





عشق من
وبلاگ نویسنده
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

تویتر
فیسبوک
یاهو
سایت گوگل
وبلاگ نویسنده
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید






.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->